Operationen

Hej alla!

Känner mig lite piggare nu så jag ville bara skriva lite. Operationen gick bra, dock fick jag inte komma in till operationen för ens vid kvart över 1 i torsdags. Jag var där redan halv 10 och fastande. Jag är väldigt känslig när det gäller att inte få någon näring i mig. Operationen gick som sagt bra och tog väl en timme eller så, vaknade och sov lite till och från på uppvaket men eftersom klockan blev så mycket så blev jag nerskickad vid fyra eller så, mamma var där när jag kom ner till rummet igen. Där tog de bort droppet och det enda jag hade fått i mig sen kl 19.00 onsdagskväll var en Piggelin som jag fick på uppvaket. Vi kom hem i rättan tid för precis när vi kliver inför dörrarna så håller jag på att svimma. Som tur var så kom pappa hem precis så han kunde springa och hämta juice och sockerbitar och mamma försökte hålla mig vaken. Fick sammanlagt 3 svimningsattacker i torsdags.. fick i mig lite mat men inte så mycket, hade tamponader i vardera näsborre och en stor kompress under näsan så att äta var inte speciellt lätt, inte dricka heller. Igår så gick det väl okej, mådde inte så bra utan var bara trött på allt och ledsen. Sen på eftermiddagen så slutade det aldrig att blöda. Så mamma ringde sjukvårdsupplysningen och vi fick rådet att åka in till KS, så vi åkte dit och där fick vi hjälp så det var skönt. Fick bort tamponaderna och fick lite dropp osv. Mår bättre idag men kände nu att det kanske var lite väl att ta fram datorn, så måste nog avsluta nu. Skriver igen när jag känner att jag orkar. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0