Avslöjande

I påsarna fanns detta:

 

En korallfärgad väska (min favvofärg) och en smidig box som jag ska ha en del pärlor i. I väskan kommer jag allt som innebär EMJLs Smycken: Alla pärlboxar, datorn och kamera. Som ni kunde läsa här så har jag ju en del att konka på när jag ska jobba någonannanstans än hemma :P



Boxen



Den har alltså ett lock som man kan öppna och där är det ett stort utrymme, där har jag tänger, tråd osv.
Sedan är det fyra uttagbara lådor, i dessa finns det små fack som man kan ändra om lite hur man vill. Får visa en bättre bild på det senare.

Trodde jag skulle få plats med jätte mycket i denna, men tydligen så hade jag rätt mycket färgade pärlor, så det var typ dem som fick plats och lås, loggor och ringar till loggorna.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0