Lipstick - Red Dwarf MAC



 

Detta är de läppstift som jag köpte för några helger sedan. Jag har ju redan skrivit om det röda jag köpte så nu är det dennes tur. Jag själv älskar färgen och jag har haft läppennan Pink Crystal under som är från Make up Store. Stiftet är väldigt krämigt och sitter väldigt bra! Det är/var en säsongsfärg så det kan betyda att den är slut men kika in där ni vet att MAC säljs, jag köpte mitt på Kicks för 210 kr (detta var dyrare än deras vanliga stift då det just är en säsongsedition) och det heter Red Dwarf.


Något jag måste tillägga är att jag tycker väldigt mycket om deras hylsor, de är lite tyngre än vanliga stift och det gör att det känns mycket lyxigare!

 

 

(missnöjd med hur bilderna hamnade men jag fick inte till det bättre.. hoppas ni ser bra ändå)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0