Håll tummarna för mig


Det är mycket känslor just nu.
Vi hade en mysig fika på gräsmattan, skrattade och grät tillsammans.. Det är mycket planerande inför morgondagen men jag känner att jag har koll på det mesta, alla bitar börjar falla på plats. Nu ska jag och Erik fixa lite sen blir det nog sängdags för mig, behöver all sömn jag kan få och kommer läsa en stund innan jag ska sova också. Hoppas jag hinner ladda upp bild imorgonbitti, annars kommer bilder på Instagram (emjls). Håll tummarna för mig imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Kommer tänka på dig heeeela dagen! Du kommer ha the-day-of-your-life! :D

<3<3<3<3

2012-05-29 @ 21:14:00
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0