Imorgon smäller det



Imorgon är stora dagen.
Jag är inte nervös än, mer känslosam och tankspridd. Det är mycket att komma ihåg, att göra och fixa. Har tur att jag har min underbara familj som gör så mycket för mig ♥ Jag provade hela studentklädseln i söndags och det satt så perfekt. Kände mig verkligen vacker och ville inte ta av mig det. Alla i familjen tyckte jag var jättefin också, så det var ju bra det med. Sitter i skolan nu och tänker lite, skriver ut viktiga mail som kan vara bra att ha, filosoferar och väntar på att klassen ska komma. Vi ska ha lite "fest" med vår mentor på gräsmattan och fika lite, vi ska även skriva i våra mössor... Det är så galet, imorgon tar jag studenten. Som jag har väntat ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh. Jag vill också vara med imorgon.

Jag önskar dig världens bästa dag verkligen.



<3<3<3

2012-05-29 @ 20:53:07
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0