Överraskningarnas helg!





Har varit frånvarande i helgen.
Vi har överraskat mamma med att åka till Östergötland, rättare sagt Kolmården och Villa Fridhem vid Bråviken. Vi har haft en helt underbar helg! Obeskrivligt. Jag, mamma och bror fick ett personligtmöte med delfinerna i lördagsmorse, så otroligt häftigt! Vi åt en fyrarättersmiddag, tog en promenad, tog kärleksbilder på alla oss och familjebilder på en vit bänk i en fantastisk miljö, vibhar legat på SPA, badat i pool och jacuzzi, druckit champagne och ätit Afternoontea.. Allt detta och mycket mer! Har självklart hundratalsbilder, mitt minne blev fullt bara efter 3 timmar! Kom hem vid 7 tiden igårkväll och åt middag hos mamma och pappa, förmodligen den sista middagen i villan, på fredag går flyttlasten för dem och snart kommer de bara bo 5 min från oss, hur bra känns inte det? ♥

Kommentarer
Postat av: Mams

nog var det en helg full av överraskningar allt!! helt lyrisk!!! pyss mina hjärtan!!

2012-05-07 @ 11:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0